Saturday, February 28, 2009

SaKiT....dAlAm KeSeRoNoKkAn..???

Ary ni da sukaneka tuk asrama..abis je sukaneka,aku,rmate n ju p pdg bsar..rncgan mndadak je..p sna ngn keta,dlm kul 11.10 brgerak..smpai sna kul 11.50,kami mulakan ekspedisi mnjelajah pdg besar.mula2 cuaca ok,pas 2,tba2 je ujan..wlpon dlm keadaan ujan,kmi ttp mmbeli belah..sbnarnya aku tgh kegawatan ekonomi..tp aku ttp keluarkn blnja tuk bli pralatan hiaskn blik..anis pnya cdgan mmg mntap..tem kt sna,ju men'settle'kan pesanan dri t.k yg inginkan teddy bear yg besar tuk adiknya..aku gak smpat bli tddy bear,bntal ulat tuk adik2 aku..mmg tgh brjimat,tp tba2 je cm xptut je klu ngn adik bradik pon kt nk berkira..sbb ksh syg 2,bkn dpt d bli ngn wang.tul x??
aku da jmpa tuk bfday ---,he3..blik je,aku da mula rsa xsdap bdan..nk dmam ke??xtau lah..tp yg psti,aku mmg xthn ngn cuaca perlis..tmbah2 kalu cuaca brubh tba2..aku sakit...hu3,sdihnya,cm xde org pham n nk tlg aku...tp nk wak cmna???de sapew2 nk tlg aku???

No comments:

Post a Comment