Friday, February 27, 2009

annual camp AW nov 08..


hurm..tuk prtma kalinya aku mula mncoret sdkit tinta...sdh lma x de blog sndiri..slpas frndster da kna blog dek wrless e.szlie..hu3,xbes wlpon da intrnet.sbb bkn smua web kt leh search..mla2 frndster,pas 2..4shred..pnulisan2u.blogspot..ary 2,aku p annual camp aw 504,wlpun msih brgelar rkrut..n org len da da pgkat prjm,lftenan muda n kperal..aku ttp g gak..bes2..tp yg kuang besnya..adew 1 mkhluk ni..yg da pgkat..yg aku glarkan..----,agk poyo,bdget bgus..asik cri psal ngn aku..prasan lbih,knonnya aku d lhirkan tuk tgk dia..pe kes??ingt mta aku ni brfngsi tuk tgk dia???hurm,tp mamat ni mmg tul2 plik,dlam msa ktorg cri gduh,kdg2 baik lak dia ni..myb mmg prngai dia cm 2,aku rsa xrrmai sukakn dia ni..sbb prngai cm ego..tp slp org aq,klu dia ingt aku pon cm pmpuan len,coz aku mmg beza..aku ni da ego n kdgilan aku sndri..2 yg bes kmi duk gduh..n dlm utan,bru leh kmcing ngn dia..coz tba2 prngai dia brubah smcm,pndai lak amik brt kt org len,asik bt baik ngn aku,so aku pon xde psal nk gduh agew..yg besnya kem ni,aku bt prtma kli dpt tmba pnglaman,mnembak gn m18,rpg7,mortar n snjata bntuan len..dpt knal2 kwn n kt sna,kt mmg dpat knal n tau sapew yg sbnar2nya akn brsama kt smsa senang n ssh....tenkiu utk smua dak IPPP yg join wtniah club,especially gng2 IPPP yg platun aku..abe sepu,peja,hakim..n of course,tkah n amin..sempoi gler kem ni..bes,wlpun agk ikhtiar idup..:+) mcam2,aku dpt tem p kem ni..yg bes,bkn prig sjew..dpt pglaman n gji skali..yahuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment