Sunday, March 8, 2009

"sEmUaNyA aKu TaNgGuNg SeNdIrIaN"....

Byk hal yg berlaku n yg psti..smua i2 bkn hnya yg mmberi aku kgembiraan mlahan trut mngundang duka bt diriku..pe slh aku???dia ingt dia baik??shngga dpt mnilai aku sewenang-wenangnya??aku xbutuh ksh sygnya..wlpon 1 dunia mgtakn dia yg trbaik n ckup smpurna..tp tdk pda pndgan mta aku..kerna aku sdh mngnalinya..n aku sdh ckup mmhami sgala2nya..xprlu tnjukkn yg btapa baiknya atinya walhal smuanya hipokrit smata2..jgn ingt bla aku diamkn..smuanya akn mngkut rentaknya..krna jgn mncbar ksbaran aku..aku ykin jka ksbran ini mulai trgugat..dia jga yg akn mnderita..aku xperlukn sgla prhatian dri org mcm dia..krna bkn sjew mnjengkelkan aku..malah turut mmbuatkn aku mulai pnat..pnat untuk mnerima org yg hpokrit..xperlu brlgak bgus,alim n sbgainya..krna aku tau..ko xsbaik i2..mlhan bleh d ktkn ko lgi truk dri aku...sbb steruk2 agew..aku msh brani utk brkta jujur..tnkiu tuk ju,sbb ju da byk brsama akk wlpon ape jua yg brlaku..wlpon ape mlt mnusia mmperkatakn tntg akk..bia ALLAh sajew yg mmbri blsan utk org itu..yg tlh mnganiayai akk..tma ksih krna mghulurkn tgk d saat akk butuh prtlongan..mghulurkn sapu tgn d saat akk mnangis..mghulur scebis keprihatinan d saat akk sakit n sntsa mnggmbrakn akk d saat akk gundah..mghulurkn scebis ktbahan d saat akk mulau rapuh utk mniti hdup ini..tma ksih utk sgala2nya..esk,aku n dak2 klas akn g chenein,sg.siput utk prgram KIA 2M...smoga aku mmpu berthn wlpon pda hkikatnya zahir n batin aku tgh mnderita..n smoga dmam ini akn kbah...bgtu jga btuk n selsema..AMIN

No comments:

Post a Comment