Friday, February 27, 2009

dAh SaMpAi SeRu...!


13 dis o8,secara automatiknya,kwn aku yg 1 ktika dlu,asik pnteng kelas,mkn,tdor,blajar ssama aku,sdh brtukar status..dia da brtnang ngn jjaka plhan atinya..srnok bla ke kndri prtnangannya,dpt jmpa mmber2 yg da brtaun2 xjmpa..slps je 'chow' dri smka tangok..kmi da lost contct..skrg jmpa blik,bes bla imbau blik knangan yg xkn luput..sma2 mnempuh zman rmaja n prsekolahan sma2..dpt jmpa amal,korn,hana,mc yah,mirul n yg len2..yg xbes,alif xdpt g lak mjlis mc sue nie..bla tgk su trsyum bhgia..aku trut mrasa tempias kbhgiaannya..Alhamdulilah,da smpai jdohnya,smga brkekalan hendaknya.aku gak yg msih cmni..still seorg diri..tp tkpe bt msa ni,aku da ckup bhgia ngn ksh syg ma abh,adik2 n kwn2..pe yg psti,kngan d smka Tangok,xkn pernah terluput dri ingatan ini...

No comments:

Post a Comment