Wednesday, October 19, 2011

Bencilah,hinalah,kutuklah & buatlah apa sahaja yg nk dibuat pada saya..InsyaALLAH..selagi telinga ini boleh mendengar,saya akan ttp dgar sgla tohmahan tersebut,selagi diri ini masih bernyawa,saya akan cb menerima sgala kebencian itu..selagi saya masih punyai kesabaran,saya akan cb menahan segala-galanya..semoga insan yang masih menyayangi Sekut akan sntiasa mendoakan diri ini agar ALLAH mengurniakan saya sikap tabah,sabar & kuat semangat.Semoga ALLAH sntiasa membahagiakan "mereka" supaya mereka terlupa untuk mempunyai rasa untuk terus menjatuhkan sekut..Biarlah kamu dilabel sekeji-keji manusia dari pandangan manusia tetapi dimata ALLAH, kamulah kekasihNYA...x perlu kebaikan kita dihebahkan ke seluruh alam,ikhlaskan diri,bak kata cendikiawan " keikhlasan itu umpama semut hitam di atas batu yang hitam di malam yang hitam" Pendek kata, apa yang berlaku pada kita walaupun buruk pada pandangan manusia, namun sebaliknya pada pandangan ALLAH.. Terima kasih kepada siapa yang memarahi saya,yang menghina dan mengata saya,yang memandang rendah pada saya,yang selalu mempunyai pandangan sinis pada saya,yang membenci saya..terima kasih kerana tanpa anda semua,saya tidak akan mengenal erti sebenar kehidupan..semoga kita semua sentiasa dirahmati ALLAH S.W.T..YA ALLAH..berikan aku kesabaran & ketabahan dalam menghadapi dugaan ini (^_^)

No comments:

Post a Comment