Saturday, October 16, 2010

" AkU CiNtA AbAH & Ma "

Ary ni sekut sgt2 beremosi..sekut tau adik-beradik yg len trut mrasakan emosi yg sama sehinggakan achik ngis,along ngis..sekut pon sama..emosi ini xdpt ditahan @ dikawal..kesudahannya air mata bercucuran di pp tnpa hentinya...sekut amat cintakn abah & ma..sehinggakan ruang dihati ini tidak ada ruang utk diisi oleh org len..sekut xkisah..sbb sekut amat2 sygkn ma & abah,adik-beradik..biarlah apa org nk kata..sekut anak manja ?? sekut anak yg kolot ?? sekut xkisah..memg aku ank mnja sbb dri dlu smpai skrg aku hnya brmnja dgn ma dan abah n aku xprnah ckp syg pda org len..aku kolot ?? memang aku kolot sbb dri dlu stiap pesan abah dan ma,aku xprnah lupa..aku xmnja ngn pkwe mcm org lain sggup syg org len n kdg kala lupakn ibu bapa sbb aku xprnah ade pkwe dan ..aku kolot sbb tiap pesan abah,aku ingt..jgn kuar ngn lelaki bukn muhrim,jga prgaulan..jga maruah..aku xmnyesal walau sbsar zarah pon..aku bangga jdi anak manja abah & ma..dulu org slalu kata,ank pompuan msa kecik memang akan rpat ngn ayh,tapi bila dh besar..xkn rapat ag..aku dh buktikan kata2 tu salah..sbb skrg,aku msih mcm dlu..msih ank mnja abah..yg sntsa minta d pujuk,sntiasa minta dipeluk dan dicium..
aku xnk kehilangan semua ni..aku nk keadaan dlu,skrg dan akan dtg..tetap sama..sekut cuma minta stiap kali dlm doa agar ALLAH panjangkan umur abah,ma,adik bradik n keluarga..lindungi mereka dari apa jua keadaan..murahkan rezeki..dan sekut akan kekal jadi anak yang manja abah dan ma untuk selama2nya..aku cinta & syg abah dan ma sgt2..kita 7 bersaudara sama2 doa ek :+)

No comments:

Post a Comment