Sunday, May 2, 2010

" BeRmAkNa "

Buat tika ini..hayatilah bait-bait indah ini yg sekut ingin kongsi brsama
" Aku hanyalah insan biasa. Insan yang kadang-kadang terlupa dan alpa dengan fitnah duniawi. Aku hanya insan biasa yang kadang-kadang tersenyum di kala senang,menangis di kala duka dan ketawa ketika riang. Aku bukannya insan yang berjiwa kebal,manusia yang menangis ketika senang,senyum ketika duka dan ketawa ketika hati walang. Tetapi aku hanya manusia biasa... insan kecil di bumi Tuhan ini " :+)
Hidup tanpa masalah bukan hidup namanya..Bumi mana yang tidak ditimpa hujan,lautan mana yang tidak bergelora. Setiap manusia di dunia ini tidak pernah kering dengan ujian dan ujian ini yang akan menentukan tahap keimanan seseorang.. Jadi,bangkitlah wahai sekut [aku] di kala diri ini rasa ingin rebah n dikala diri ini lemah utk berdiri...smga AKU sentiasa teguh BERDIRI di saat dugaan melanda diri ini..!!!!!

No comments:

Post a Comment